آشپزخانه

مدل پرده جدید آشپزخانه کرکره ای 2024

پرده کرکره دارای راحی ساده و مینیمالیستی میباشد که با سبک های داخلی آشپزخانه هماهنگ است . این نوع پرده قابلیت کنترل بسیار خوبی برای ورود نور به محیط آشپزخانه دارد . با میزان باز و بسته بودن کرکره میتوان مقدار مورد نیاز نور به محیط را کنترل کنیم . پرده آشپزخانه کرکره ساختاری افقی دارد که میتواند تاثیر زیبایی بیشتری داشته باشد و به محیط آشپزخانه حس آرامش و امنیت ببخشد . این نوع پرده به دلیل تنوع رنگی بالا اغلب به خوبی با سایر اجزای آشپزخانه ست میشود .

کرکره چوبی مشکی برای آشپزخانه
تصویر کرکره چوبی مشکی برای آشپزخانه
کرکره پلیسه ست با کابینت
کرکره پلیسه آشپزخانه
کرکره چوبی طوسی
مدل کرکره چوبی طوسی برای آشپزخانه

انواع پرده کرکره آشپزخانه :

مدل های پرده کرکره برای آشپزخانه از لحاظ رنگ و طرح گوناگون میباشد . از جمله انواع پرده آشپزخانه کرکره میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

پرده آشپزخانه جدید 2024

پرده کرکره فلزی آشپزخانه :

کرکره فلزی برای آشپزخانه میتواند یک انتخاب هوشمندانه باشد . با توجه به متریال و آلیاژ بکار رفته در این پرده میزان هزینه آن نیز متفاوت میباشد . تنوع رنگی کرکره فلزی بسیار بالا است و به سادگی با تمام اجزای محیط آشپزخانه ست میشود . به دلیل مواد استفاده شده در این پرده ، نظافت آن بسیار آسان است . 

پرده آشپزخانه مدل کرکره
نمونه پرده کرکره فلزی آشپزخانه
پرده کرکره فلزی آشپزخانه
تصویر نمونه کرکره فلزی آشپزخانه طوسی

کرکره چوبی  آشپزخانه :

مدل پرده کرکره چوبی در آشپزخانه میتواند به عنوان یک انتخاب شیک و گرم برای افزایش جلوه به این فضا مورد استفاده قرار گیرد . کرکره های چوبی طبیعت و گرما را به محیط شما القا میکند . چوب به عنوان یک ماده طبیعی به خوبی با دیگر عناصر داخلی آشپزخانه مانند کابینت ها میز و .. هماهنگ میشود . کرکره های چوبی با تنوع زیادی از نظر طرح  و رنگ در دسترس میباشد که به شما امکان انتخاب یک گزینه مناسب با سلیقه شخصی خود را میدهد . 

کرکره چوبی برای آشپزخانه
پرده کرکره چوبی آشپزخانه
کرکره چوبی مشکی

کرکره پلیسه برای آشپزخانه :

در پرده کرکره پلیسه از موادی تشکیل شده است که به خوبی مقاوم در برابر رطوبت باشد . این ویژگی آن را به یک گزینه ایده آل برای محیط آشپزخانه تبدیل کرده است . مانند سایر انواع کرکره ها ، پرده کرکره پلیسه نیز به شما امکان میدهد که مقدار نور مطلوب را به داخل فضا کنترل کنید . تنوع پرده کرکره پلیسه از نظر رنگ ها ، طرح ها و استایل ها بسیار گوناگون است . این ویژگی به شما امکان انتخاب انطباقی با دکوراسیون آشپزخانه را  میدهد .

کرکره پلیسه برای آشپزخانه
مدل پرده کرکره پلیسه برای آشپزخانه
پرده کرکره پلیسه
تصویر پرده کرکره پلبسه طوسی

پرده شید پلیسه :

این پرده تمام ویژگی های مدل کرکره پلیسه را دارد با این تفاوت که با یک زنجیر جابه جا میشود . شید پلیسه از نظر رنگ و طرح بسیار متنوع است و با لوازم منزل به خوبی ست میشود . شید پلیسه فضای بسیار کمی نیاز دارد که به همین دلیل قابل اجرا در هر شرایطی میباشد .

شید پلیسه برای آشپزخانه
شید پلیسه برای آشپزخانه
پرده شید پلیسه برای آشپزخانه

پرده کرکره اتوماتیک و هوشمند :

پرده های اتوماتیک و هوشمند یک نواوری در عرصه دکوراسیون داخلی منزل میباشد . این نوع پرده ها با استفاده از ریموت کنترل و اتوماسیون  ، استفاده پرده ها را بسیار ساده و راحت میکنند . از ویژگی ها و مزایای پرده کرکره هوشمند میتوان به موارد زیر اشاره نمود .

 

کنترل از راه دور :

این پرده ها به شما این امکان را میدهد که از راه دور ، از طریق گوشی هوشمند کرکره های خود را باز یا بسته کنید .این ویژگی به شما این امکان را میدهد که حتی اگر در خانه حضور نداشته باشید ، کنترل دقیقی بر روی پرده ها داشته باشید .

برنامه ریزی زمانی :

میتوانید زمان خاصی برای باز و بسته شدن خودکار پرده ها تنظیم کنید . این ویژگی به شما این امکان را میدهد که خودکار نور خورشید را کنترل کرده و همچنین از نظر امنینی ، حضور شما را در خانه شبیه سازی کنید .

حسگر های خودکار :

برخی از پرده های هوشمند دارای حسگر های مختلفی هستند که به طور خودکار واکنش نشان میدهند . به عنوان مثال ، حسگرهای نور ، حرارت یا حتی حسگر های حضور که میتوانند در شرایط خاص مانند آب و هوای سرد یا گرم به صورت خودکار باز یا بسته شوند .  برای اطلاعات بیشتر مقاله پرده برقی را مطالعه کنید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *