پذیرایی, پرده اداری

معرفی کامل انواع پرده برقی

پرده برقی چیست ؟

پرده برقی یا پرده اتوماتیک با استفاده از یک ریموت جابه جا میشود و دیگر نیاز به نیروی فیزیکی برای جابه جایی پرده ها نمیباشد . با پیشرفت تکنولوژی ، اکثر خانه های قدیمی نیز به خانه های هوشمند تبدیل میشوند که پرده نیز یکی از عوامل هوشمند سازی منزل میباشد . روز به روز استفاده از پرده ها راحت تر میشود ، مثلا شما اگر مسافرت باشید نیز میتوانید از راه دور پرده ها را بالا یا پایین کنید .  پردهای اتوماتیک به دو صورت بالا رو و کنار رو وجود دارند .  

انواع پرده برقی

انواع پردهای برقی از نظر حرکت : 

  • پرده کنار رو 
  • پرده بالا رو 

‌‌

پرده برقی کنار رو :

ساختار  پرده برقی کنار رو   از یک ریل بسیار با کیفیت و یک موتور برای حرکت دادن پرده ها استفاده شده است . موتور کنار رو علاوه بر ریموت ، قابل تنظیم بر روی مبایل نیز میباشد . یک آپشن بسیار جذاب این مدل این است که پرده به صورت لمسی نیز حرکت میکند . فقط کافیست پرده را 5 سانت بکشید تا خودش حرکت کند . جهت حرکتی پرده های کنار رو  چندین حالت مختلف دارد :

  • از چپ به راست
  • از راست به چپ
  • از گوشه ها به وسط
  • از وسط به گوشه ها ( سینمایی )

انواع گوناگونی از پرده های کنار رو وجود دارد که عبارت است از : پرده پلیسه ، پرده پانچ و پرده موج دار برقی .

 

ریل برقی
ریل پرده برقی کنار رو
موتور ریل برقی کنار رو

پرده برقی بالا رو:

ماهیت حرکتی این پرده به صورت بالا و پایین میباشد . در این حالت از یک لوله فلزی با کیفیت ، که پرده ها داخل آن جمع میشود استفاده شده است . موتور پرده بالارو داخل این لوله فلزی قرار دارد و ابعاد و قدرت موتور به ابعاد پنجره بستگی  دارد .

انواع پردهای بالا رو برقی :

  • شید برقی
  • زبرا برقی
  • کرکره چوبی برقی
  • کرکره فلزی برقی
  • کرکره پلیسه برقی
  • رومن برقی
  • پرده آبشاری برقی
انواع موتور بالا رو بر اساس قدرت
انواع موتور بالا رو
ریموت پرده برقی
ریموت کنترل پرده برقی

معرفی انواع پرده برقی از نظر نوع کارکرد 

  1. پرده شید برقی :

شید برقی استفاده بسیار آسان و راحتی دارد . شما به سادگی و با فشردن یک دکمه میتوانید پرده هارا بالا یا پایین کنید . کنترل نور پرده شید بسیار بالا میباشد و  مناسب برای محیط پذیرایی ، اتاق خواب و حتی ویلا ها است . اگر در محیط اداری یا منزل نور خورشید مزاحم شماست و قصد دارید نور خورشید را کاملا حذف کنید ، تنها پرده مناسب برای این کار پرده شید بلک اوت میباشد .  این پرده انواع گوناگونی دارد که با توجه به کارکرد و سلیقه شما میتوان از آن ها استفاده نمود . اسکرین ، کتان ، تور ، بلک اوت و.. 

 

شید برای محیط اداری
گرین وال برای محیط اداری
شید برقی 4 متری
شید بلک اوت برقی با عرض 4 متر

2. پرده زبرا برقی :

زبرا برقی مشابه با پرده شید میباشد با این تفاوت که به صورت خط های راه را است . طرح های زبرا نسبت به شید تنوع زیادی ندارد اما رنگ های مختلفی از آن موجود است . از زبرا برقی معمولا در محیط های اداری یا منزل در آشپز خانه و اتاق خواب استفاده میشود .

زبرا برای محیط اداری

3. کرکره برقی :

کرکره در سه حالت : کرکره فلزی ، کرکره چوبی و کرکره پلیسه  وجود دارد . از پرده های کرکره همیشه به عنوان کنترل کننده نور بسیار عالی یاد میشود . شاید کسی که تا  حال از کرکره استفاده نکرده باشد برای اولین بار استفاده از آن سخت بنظر برسد . اگر تجربه این پرده را داشته باشید حتما میدانید که استفاده از آن ممکن است کمی خسته کننده باشد . بنابر این کرکره برقی این مشکل را حل کرده است و استفاده از این پرده را فوق العاده آسان نموده است .  قابل استفاده در پذیرایی ، آشپزخانه ، اتاق خواب و محیط های اداری میباشد .

 

کرکره چوبی

4. رومن برقی :

رومن یک پرده کلاسیک بسیار زیبا و شیک میباشد که به صورت پله تنظیم میشود . مکانیزم پرده رومن به صورت بالا رو میباشد و اگر قصد استفاده راحت تر از این پرده را دارید رومن برقی یک انتخاب مناسب است .

پرده رومن برقی

5. آبشاری برقی (پرنسسی) :

مدل آبشاری یک سبک اشرافی و بسیار لاکچری میباشد . این پرده برای پذیرایی بسیار مناسب است . معمولا مدل پرنسسی جابه جا نمیشود ولی این پرده نیز به صورت اتوماتیک یا برقی قابل جابه جایی میباشد . 

پرده آبشاری برقی

مزایای پرده برقی 

  • باز و بسته کردن و استفاده راحت از پرده ها 
  • امکان ست برای خانه های هوشمد ، ریموت کنترل و تلفن همراه
  • امکان کنترل از راه دور پردها برای نور رسانی به گل های ساختمانی
  • امکان چاپ تبلیغات برای مغازه ها برای جذب بیشتر
  • کنترل نور بهتر و آسان تر
  • اجرای یک تیکه پرده کنار رو تا عرض 20 متر و پرده بالا رو شید تا عرض 4/50 متر(انحصاری شهر پرده )
  • اثر فوق العاده بر زیبایی محیط 
  • امکان اجرا در محیط های نیم دایره یا زاویه دار
ریل برقی با زاویه
ریل برقی زاویه دار

قیمت پرده برقی چقدر است ؟

قبل از این که قصد خرید  داشته باشید باید به این نکته توجه کنید که هزینه موتور ، ریل و ریموت پرده برقی از پارچه انتخابی شما مجزا میباشد . پرده اتوماتیک  پرده ارزان و اقتصادی نیست و هزینه آن نسبتا بالا میباشد . توجه داشته باشید که در هنگام خرید  حتما موتوری  انتخاب کنید که گارانتی داشته باشد . برای خرید این مدل پرده حتما از یک کارشناس تخصصی در زمینه پرده مشورت بگیرید . اگر نیاز به مشاوره دارید با ما در تماس باشید.

انگلیسی ها یک ضرب المثل معروف دارند که میگوید : (هنوز اونقدر پولدار نشیدم که جنس ارزون بخریم) . هنگام خرید این محصول کیفیت را فراموش نکنید . توجه داشته باشید که هیچ ارزانی بیحکمت نیست و هیچ گرانی  هم بی علت . 

راهنمای خرید پرده برقی از شهر پرده :

قبل از خرید این مدل پرده باید به چندین نکته کلیدی توجه داشته باشید که به مشکل بر نخوریم :

  1. تمام توجه برای محیطی که قرار است در آن پرده برقی نصب گردد باید باشد ، در برخی شرایط ممکن است امکان اجرا این مورد وجود نداشته باشد که باید حتما برسی گردد .
  2. ابعاد پنجره و جنس پارچه بر نوع قدرت موتور تاثیر مستقیم دارد  ، تا یک موتور مناسب با آن وزن پارچه انتخاب گردد.
  3. اندازه گیری پرده شاید کار آسانی باشد اما در واقعیت بسیار تخصصی و مهم است . هم از نظر درستی کار و هم از نظر هزینه باید بهترین و درست ترین اندازه گرفته شود و برای این کار بهتر است یک متخصص این کار را انجام دهد.
  4. انتخاب موتور هوشمند یا ریموتی بسیار مهم است . اگر منزل شما هوشمند باشد باید حتما فرکانس خانه هوشمند با فرکانس پردها یکی باشد در غیر این صورت موتور از پنل هوشمند دستور نمیگیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *