پذیرایی, طراحی و دکوراسیون

انتخاب رنگ های مناسب پرده برای مبل کرم

در دکوراسیون داخلی خانه ، انتخاب رنگ های مناسب برای اجزای مختلف محیط ، اهمیت بسیاری دارد . پرده ها و مبلمان به عنوان دو عنصر اساسی و بارز در تزیینات داخلی محسوب می شوند . ترکیبی هماهنگ از رنگ ها در این دو عنصر ، میتواند به زیبایی و هماهنگی بیشتری به فضا ببخشد . یکی از ترکیبات محبوب و زیبا در دکوراسیون داخلی ، ترکیب پرده ها با مبلمان رنگ کرم است . در این مقاله به برسی رنگ هایی که بهترین همراهی را با مبل کرم ایجاد میکنند ، میپردازیم .

انتخاب پرده مناسب برای ست کردن با مبل کرم :

قبل از هر چیز ، انتخاب پرده مناسب برای فضای پذیرایی یا نشیمن بسیار مهم است . باید پرده ای انتخاب شود که با سبک دکوراسیون داخلی محیط هماهنگ باشد . مثلا اگر سبک اجرای مینیمال است ، از پرده مینیمال استفاده شود . پس از مشخص شدن سبک اجرایی نوبت انتخاب رنگ مناسب پرده برای ست کردن با مبل کرم میرسد  که در ادامه به آن می پردازیم .

ست کردن پرده با مبل کرم سبک کلاسیک

رنگ های طبیعی :

رنگ های طبیعی مانند سبز  مرکباتی ، آبی آسمانی ، طلایی و قهوه ای گرم ، انتخاب های مناسبی برای پرده در ست کردن با مبل کرم هستند . این رنگ ها با رنگ پایه مبلمان هماهنگی زیادی دارند و انرژی مثبتی به فضا میبخشند .

یقه شل برای پذیرایی
محیط پذیرایی رنگ آبی و طلایی پرده برای ست کردن با مبل کرم

رنگ های خنثی :

رنگ های خنثی مانند سفید ، خاکستری ، بژ و مشکی نیز انتخاب های عالی برای ست کردن با مبل کرم هستند . این رنگ ها به دلیل ظاهری آرام و شیک خود ، با مبل کرم هماهنگی بسیار خوبی دارند و به فضا ظاهری زیبا و مدرن می بخشد .

پرده ساه و شیک پذیرایی
انتخاب رنگ های خنثی برای ست کردن با مبل کرم

رنگ های گرم :

مدل رنگ های گرم مانند قرمز ، نارنجی و زرد گندمی نیز جذابیت زیادی در ست کردن با مبل کرم دارند . این رنگ ها باعث ایجاد حس گرمایی و دوست داشتنی در فضا می شوند و با رنگ کرم مبل ترکیبی دلپذیر ایجاد میکند .

تصویر جدید پرده پانچ سبک مدرن
نمونه رنگ گرم پرده برای ست کردن با مبل کرم

رنگ های تیره :

رنگ های تیره مانند مشکی و طوسی نیز انتخاب جذابی برای پرده در ست کردن با مبل کرم هستند . این رنگ ها باعث ایجاد کنتراست زیبا با رنگ کرم مبل می شوند و به فضا ظاهری شیک و الگانت می بخشند .

تصویر پرده پانچ برای ست کردن با مبل کرم
پرده های طرح دار با رنگ تیره
نمونه پرده طوسی برای ست کردن با مبل کرم
ست کردن پرده با مبل کرم

استفاده از رنگ های مکمل :

در انتخاب رنگ های مناسب برای ست کردن پرده با مبل کرم میتوان از ترکیب دو یا چند رنگ نیز استفاده نمود . به عنوان مثال ترکیب رنگ مشکی و طلایی ، طوسی و گلبه ای و ترکیبات بینظیر دیگر نیز قابل انتخاب میباشد . همچنین مقاله ست کردن پرده با مبل نیز میتواند در انتخاب درست به شما  کمک کند .

پارچه مشکی طلایی و سفید طلایی
دو نمونه پارچه مشکی طلایی و سفید طلایی محصول اروپا

نتیجه گیری :

انتخاب رنگ مناسب برای پرده در ست کردن با مبل کرم ، میتواند به شکل چشمگیری به زیبایی و هماهنگی فضا کمک کند . ترکیبات مختلف رنگی که در این مقاله معرفی شدند ، همه دارای جذابیت ویژه ای هستند و بسته به سلیقه و استایل دکوراسیونی خود ، می توانید بهترین انتخاب را برای خانه تان انجام دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *