آشپزخانه

جدید ترین مدل های پرده آشپزخانه 2023

مدل پرده های جدید آشپزخانه 2023

از موارد اصلی دکوراسیون آشپزخانه میتوان به : انتخاب مناسب کابینت ، نورپردازی مناسب ، ست لوازم و پرده اشاره کرد . با انتخاب مناسب هر یک زیبایی و آرامش به محیط القا میشود . در این مقاله به صورت تخصصی در مورد جدید ترین پردهای آشپزخانه صحبت خواهیم کرد . مدل های جدید پرده آشپزخانه علاوه بر زیبایی بر روی استفاده راحت تر و عمر مفید بالاتر نیز تمرکز دارد . از محبوب ترین مدل های آشپزخانه میتوان به : پرده شید ، پرده رومن ، پرده کرکره و پرده کرکره پلیسه اشاره نمود .

پرده آشپزخانه مدل شید
پرده دبل شید آشپزخانه

پرده های ساده و شیک آشپزخانه :

استفاده از پرده های ساده و شیک آشپزخانه ، از راهکارهایی است که به راحتی میتواند فضای آشپزخانه را به شکل کلی زیبا و آرام مبدل کند . این پرده ها معمولا از پارچه هایی با رنگ های ملایم و طرح های ساده تشکیل شده اند که با سایر عناصر دکوراسیونی آشپزخانه هماهنگی خوبی دارند .

پرده مدل رومن
نمونه پرده رومن
پرده ساده و شیک آشپزخانه مدل ورمن
تصویر پرده رومن آشپزخانه
پرده شید
شید طوسی

پرده آشپزخانه جدید :

در سال های 2023 و 2024 عموما سادگی و استفاده راحت تر در الویت انتخاب پرده بوده است . تنوع محصول در این مدل ها بسیار بالا است و امکان استفاده برای هر محیط با هر دیزاینی را دارد . از جدید ترین پرده آشپزخانه میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

پرده کرکره چوبی ست با کابینت
کرکره چوبی
پرده مدل کرکره پلیسه
کرکره پلیسه ( پرده روز و شب)
تصویر پرده آشپزخانه
پرده رومن برای آشپزخانه
شید اسکرین
شید ترک آشپزخانه
کرکره چوبی سفید
کرکره چوبی
پرده زبرا
ست کردن زبرا با پرده پشت دری
تصویر شید
نمونه پرده شید درجه یک ترکیه
پرده کرکره پلیسه
کرکره پلیسه

مزایای انتخاب پرده آشپزخانه :

  • افزایش زیبایی محیط
  • کنترل نور مناسب 
  • حفظ حریم خصوصی
  • امکان ست شدن با لوازم 
  • قابل شست و شو 
  • نصب آسان و سریع
پرده آشپزخانه
پرده رومن برای آشپزخانه
کرکره چوبی مشکی
کرکره چوبی مشکی ( برقی )

جدید ترین مدل پرده آشپزخانه :

از جمله جدید ترین مدل های پرده آشپزخانه میتوان به پرده شید پلیسه اشاره نمود . این مدل پرده در گذشته بوده ، اما کیفیت پایین تری داشتند . شید پلیسه زیبایی بالایی دارد و استفاده از آن نیز راحت میباشد .

شید پلیسه برای آشپزخانه
شید پلیسه
پرده شید پلیسه برای آشپزخانه
پرده آشپزخانه مدل شید پلیسه

هزینه پرده آشپزخانه :

کیفیت بر روی قیمت تاثیر مستقیم دارد . هرچقدر متریال بکار رفته در ابزار بالا تر باشد طبیعتا قیمت آن نیز بالا تر است .  مدل های : کرکره چوبی و رومن به نسبت سایر مدل ها قیمت بالاتری دارند و مدل : زبرا نسبتا قیمت پایین تری دارد. اگر به دنبال مدل با کیفیت و قیمت مناسب هستید کافیست با پشتیبانی شهر پرده در ارتباط باشید .

خرید پرده آشپزخانه :

برای خرید پرده آشپزخانه از شهر پرده کافیست اول برای مشاوره رایگان و انتخاب بهترین گذینه برای  آشپزخانه خود با پشتیبانی شهر پرده در ارتباط باشید . سپس به دو روش حضوری یا غیر حضوری اقدام به خرید فرمایید . توجه داشته باشید که مشاوره قبل از خرید بسیار مهم است و میتواند هم در هزینه و هم در وقت بسیار صرفه جویی کند و بهترین انتخاب را برای محیط شما داشته باشد .

2 دیدگاه در “جدید ترین مدل های پرده آشپزخانه 2023

  1. مژگان صالحی گفت:

    سلام بنظر شما برای پنجره ای که سینک ظرف شویی جلوش قرار داره چه پرده ای مناسبه ؟

  2. admin گفت:

    درود وقت بخیر ! انتخاب مناسب برای پنجره آشپزخانه ای که سینک ظرفشویی جلوش قرار داره پرده های بالارو هستش ، مثل رومن ، زبرا ، شید و… این جوری میتونید ارتفاع پرده رو تنظیم کنید تا از کثیف شدن پرده هنگام شست و شو جلوگیری بشه . اگه به راهنمایی بیشتر نیاز دارید میتونید عکس پنجرتون رو به پشتیبانی ما ارسال کنید تا بهتر راهنماییتون کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *