مدل های پرده

آشنایی کامل با پرده شید رول

 

پرده شید رول یکی از محبوب ترین مدل های پرده است که هم زیبایی دارد و هم ویژگی های مفید بسیار بالای دارد . استفاده راحت  و نصب سریع از دیگر دلایل محبوبیت پرده شید میباشد . این پرده انواع گوناگونی دارد که  برای هر سلیقه و نیازی قابل استفاده میباشد . در ادامه به معرفی کامل پرده شید رول میپردازیم .

نواع شید رول :

گستره استفاده این پرده بسیار زیاد است و بنا بر نیاز مدل های آن قابل استفاده است . شرح مدل های گوناگون شید عبارت است از :

 پرده شید رول  آشپزخانه :

معمولا سینک ظرف شویی جلوی پنجره آشپزخانه قرار دارد و اگر قرار باشد برای آن پرده ای تدارک ببینیم باید علاوه بر زیبایی ، استفاده راحت و نظافت آن را نیز در نظر بگیریم . بهترین انتخاب برای پنجره ای که جلوی آن سینک ظرف شویی است ، پرده های بالا رو میباشد . شما هنگام شست و شو پرده را به سمت بالا میفرستید و پس از اتمام کارتان آن را به حالت اول باز میگردانید .  برای مشاهده مدل های دیگر ، مقاله پرده آشپزخانه را دنبال کنید .

نمونه پرده اسکرین
دبل شید برای آشپزخانه
پرده آشپزخانه

 پرده شید  پذیرایی :

استفاده شید برای پذیرایی به چندین دلیل امکان پذیر است . مثلا زمانی که پنجره پذیرایی روبه رویی TV قرار دارد . به دلیل تابش مستقیم نور به TVشما نمیتوانید در روز فیلم تماشا کنید . پس پرده شید برای این کار بسیار مناسب است و در اولین لایه پرده از سمت پنجره قرار میگیرد تا حکم آستر یا همان لایه محافظ را داشته باشد .  این نمونه پرده به صورت شید برقی اماده شده است .

 

آسانی استفاده از پرده شید یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت بالای این پرده است . شما به سادگی میتوانید کنترل نور محیط خود را داشته باشید و اگر گل و گیاه داخل منزل دارید که نیاز به نور دارد ، به سادگی به آن ها نور برسانید .

تصویر پرده بلک اوت
پرده شید برای پذیرایی

 پرده شید اتاق خواب :

تصور کنید که میخواهید یک روز تعطیل تا ساعت 10 بخوابید . اگر پرده مناسبی برای اتاق خود انتخاب نکرده باشید آفتاب مزاحم شما میشود و طبیعتا نمیتوانید استراحت کنید . پرده شید یک انتخاب  خوب برای اتاق خواب است . به سادگی میتوانید نور بیرون را از بین ببرید و دیگر مزاحمت آفتاب را نداشته باشید . 

پرده اتاق خوابی
پرده شید بلک اوت

 پرده شید  اتاق کلوزد :

اتاق کلوزد یا اتاق لباس یک فضا کاملا خصوصی و شخصی است و نیاز دارد که حریم خصوصی آن به صورت کامل حفظ شود . برای پوشاندن کامل پنجره بهترین انتخاب پرده شید میباشد که با خیال راحت از این محیط استفاده کنید.

 پرده شید برای محیط اداری :

برای محیط های اداری استفاده راحت ، عمر مفید بالا  بسیار مهم است . اگر به پرده ای نیاز دارید که حداقل 7 سال مفید برای شما کار کند . و حداقل تا 7 سال نیاز به شست و شو ندارد و استفاده از آن  بسیار آسان باشد ، پرده شید انتخاب مناسب  است . در مورد پرده اداری بیشتر بخوانید .

سالن زیبایی
تصویر پرده
پرده اداری
عکس پرده اداری
شید چاپی برای گیم نت

 پرده شید برای ویلا :

الویت های انتخاب پرده برای ویلا  متفاوت است. در این محیط اول از همه راحتی استفاده ، عمر مفید بالا و سپس زیبایی مطرح است .  معمولا اکثر پرژه های شهر پرده برای ویلا ها به صورت شید بوده است . برای  ویلا های وید با ارتفاع بالا ، بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب پرده شید میباشد . 

پرده مناسب برای ویلا

انواع پارچه های شید رول ​:

خانواده پرده های شید بسیار گوناگون است . انواع پارچه های شید عبارت است از : شید اسکرین ، شید بلک اوت ، بلک اوت طرح دار ، شید تور ، کتان ، کنفی ، مخمل و … که هر یک زیبایی وطرح های خاص خود را دارد.

شید بلک اوت چیست ؟

شید بلک اوت پرده ای است که مانع تابش نور خورشید میشود . با اجرای این پرده دیگر نور خورشید وارد محیط نمیشود . بلک اوت در دو مدل : ایرانی و ترک موجود است که  بلک اوت ایرانی  حدودا 70 درصد نور را از بین میبرد . بلک اوت ترک از 70 تا 100 درصد تابش شدید نور را از بین میبرد .

پرده اتاق خوابی با بلک اوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *