اتاق خواب

پرده های ساده و شیک اتاق خواب

اتاق خواب محل استراحت و آرامش است . لازمه این  آرامش انتخاب درست لوازم  و رنگ بندی درست محیط میباشد . یکی از آیتم های تاثیر گذار در محیط اتاق خواب ، که هم زیبایی به محیط میدهد و هم آرامش را بیشتر میکند انتخاب مناسب پرده اتاق خواب است . انتخاب درست پرده اتاق خواب باعث میشود که هم زیبایی محیط افزایش یابد  و  هم مانع تابش مستقیم نور خورشید به داخل شود . 

مخمل هازان اتاق خواب

انواع پرده های ساده و شیک  اتاق خواب :

با توجه به گستردگی مدل پرده امکان استفاده هر پرده ای برای اتاق خواب وجود دارد . با توجه به میزان بودجه ، سلیقه و نوع کاربرد پرده برای هر محیط پرده انتخاب میشود . محبوب ترین مدل های استفاده شده در اتاق خواب عبارتند از :

 

پرده موج دار برای اتاق خواب
پرده موج دار برای اتاق خواب
پرده شید بلک اوت
پرده پانچ به همراه شید بلک اوت
پرده ساده و شیک اتاق خواب
پرد پانچ برای اتاق خواب
تصویر پانچ
پرده ساده اتاق خواب
پرده اتاق خواب

محبوبیت پرده های ساده و شیک اتاق خواب :

  • امنیت و آرامش بیشتر 
  • زیبایی بیشتر پرده 
  • نصب و تنظیم راحت 
  • هزینه اقتصادی تر 
  • قابل ست شدن با هر رنگ و طرح محیط
  • کنترل نور هنگام خواب

پرده های که این ویژگی را داشته باشند یک انتخاب خوب برای اتاق خواب هستند . پر کاربرد ترین و محبوب ترین مدل های پرده اتاق خواب که به آن ها اشاره کردیم از این ویژگی برخوردار میباشد .

نمونه پرده مخمل برای ست کردن با تخت خواب

مدل پرده های با کنترل نور بالا :

یکی از دقدقه های اصلی  زمان خواب ، نور خورشید میباشد . تابش شدید نور باعث بد خوابی افراد میشود . راه های جلو گیری از تابش نور خورشید استفاده از پرده های با کنترل نور بالا میباشد . اگر نور خورشید شدید نیست یا از تابش نور خورشید اذیت نمیشوید ، بهتر است از یک لایه پارچه آستری استفاده کنید . این پارچه هم مانع مشرفیت میشود و هم از تابش شدید نور به داخل اتاق جلو گیری میکند . پرده آستری حدودا 40 درصد نور خورشید را کم میکند . اما اگر نور خورشید شما را اذیت میکند یا تابش شدید آفتاب داخل اتاق شما هست بهتر است از پرده بلک اوت استفاده کنید . بلک اوت در دو مدل ایرانی و ترک موجود است که مدل ایرانی 60 الی 80 درصد نور را از بین میبرد و در مدل ترک از 80 الی 100 درصد نور را مهار میکند .

تصویر پرده بلک اوت
شید بلک اوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *