پذیرایی, مدل های پرده

جدید ترین مدل های پرده پانچ

پرده مدل پانچ

پرده پانچ نوعی پرده از خانواده اسپرت است که به واسطه حلقه های پلاستیکی یا فلزی داخل یک ریل چوبی یا فلزی حرکت میکند . هنگام تهیه این پرده به  انواع پارچه های مخمل ، حریر ، کتان  ، تور  و … برمیخوریم که در ادامه به آن ها میپردازیم .

پرده پانچ :

در سالی که گذشت یعنی سال 2023 پرده پانچ یکی از محبوب ترین مدل های پرده برای پذیرایی و اتاق خواب بوده است . این پرده به دلیل راحتی در استفاده ، هزینه مناسب و نصب آسان بسیار محبوب میباشد . با انتخاب پرده پانچ برای محیط پذیرایی تجربه استفاده متفاوت تری نسبت به سایر مدل های پرده خواهید داشت . سبک مینیمال محبوب ترین سبک اجرایی منزل در سال گذشته بوده است  و پرده پانچ نیز یک پرده مینیمال میباشد .

پرده  پانچ پذیرایی  : 

این مدل یکی از محبوب ترین مدل ها برای پذیرایی  میباشد . باتوجه به مزیت های بالای این مدل ، انتخاب آن برای پذیرایی بسیار مناسب است . بهتر است از این مدل برای پنجره های کوچک استفاده شود و اگر برای یک پنجره بزرگ قصد تهیه پانچ را دارید باید حتما پرده به صورت دوتیکه اجرا شود . در ادامه تصاویر جدید ترین مدل پرده پذیرایی را مشاهده میکنیم . برای اطلاع از مدل های بیشتر مقاله  عکس مدل پرده های جدید پذیرایی  پانچ را مطالعه نمایید .

عکس مدل پرده پذیرایی پانچ
اجرای پرده با لوازم چوبی
مدل پرده پذیرایی پانچ
تصویر دکوری با گلمیخ
تفاوت پوششی و دکوری

مزایای  پرده پانچ :

  • نصب آسان و سریع : عموما اکثر پرده ها نیاز به ابزار خاص پرده دارند ، اما این پرده تنها برای سوراخ کردن دیوار یا سقف به ابزار نیاز دارد .
  • کنترل نور خوب : بنا به جنس پارچه از نظر زخیم بودن ، این پرده امکان کنترل نور را به ما میدهد .
  • شستشوی راحت : برای شستن فقط کافیست پرده از ریل خارج شود و پس از شستن مجددا داخل ریل قرار گیرد .
  • طراحی زیبا و مدرن : با طرح ها و رنگ های مختلف ، پرده پانچ جلوه زیبا و شیکی به منزل میدهد .
  • قیمت مناسب : با توجه به گستردگی مدل های پارچه قابل اجرا برای پانچ ، این مدل نسبت به سایر پرده ها قیمت بهتری دارد .
  • امکان چاپ  تصویر : اگر علاقه دارید که عکس فرزندانتان را بر روی پرده چاپ کنید میتوانید از این پرده استفاده کنید .
  • استفاده متنوع : از این پرده میتوان به صورت دکور  یا پوشش نیز استفاده نمود .

عکس مدل پرده جدید اتاق خواب پانچ :

بعد از پذیرایی ، بیشترین استفاده از پرده پانچ برای محیط اتاق خواب میباشد . انتخاب این مدل برای اتاق خواب یک یک حرکت هوشمندانه میباشد .با انتخاب این پرده برای محیط اتاق خوابی یک فضای گرم و دلنشین بوجود می آورید . با توجه به تنوع بالای این محصول امکان استفاده آن برای هرشرایطی و هر محیطی وجود دارد .

عکس پرده پانچ دوتیکه پوششی برای پذیرایی
پنجره کوچک
پارچه خارجی مدل پانچ

انواع پرده پانچ :

خوشبختانه تنوع در مدل های پرده پانچ بسیار بالا است . یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت بالای این پرده ، تنوع در انتخاب میباشد . در ادامه این مقاله انواع مدل های این پرده محبوب را مرور خواهیم کرد . 

1. پرده پانچ چاپی :

طرح های بسیار متنوع چاپ شده بر روی  پارچه مخمل که برای کودک 6 ماهه تا یک فرد میان سال انتخاب های مناسبی وجود دارد . عرض این پرده ها 1/5 متر یا 3 متر میباشد. قیمت این مدل پرده بسیار مناسب میباشد .

پرده اتاق پسر

2. پانچ طرح دار :

پرده مدل طرح دار بسیار زیبا و متنوع میباشد و مناسب برای هر محیط با هر سلیقه ای است . از این پرده زیبا معمولا در اتاق خواب کودک اتفاده میشود . برای مشاهده مدل های بیشتر مقاله پرده اتاق کودک را مطالعه کنید .

پرده طرح دار
تصویر پرده برای اتاق خواب دختر

3. پرده سنتی :

اگر سبک دکوراسیون منزل شما سنتی است ، بهترین انتخاب برای پذیرایی این مدل میباشد . 

تصویر مدل پرده پانچ

4. پرده کلاسیک :

از دیگر سبک های اجرایی پرده میتوان به سبک کلاسیک اشاره نمود . استفاده از رنگ های تیره و طرح های سنگین و شیک  در پانچ  یک پرده کلاسیک بوجود می آورد .

پرده کلاسیک

5. پرده پانچ ساده :

پرده های حریر  و تور  یهترین انتخاب برای این مدل پرده میباشد . اگر علاقه شما به پرده ساده است و زیبایی را در سادگی میبینید این پارچه ها به شما کمک میکند .

پرده ساده و شیک اتاق خواب

شستن  پانچ :

بهترین زمان برای شست و شو پرده ها سالی یک بار است . پس از خارج کردن پرده از ریل بهتر است که حلقه های پلاستیکی  را از آن جدا کرده و پس از شستن  دوباره آن هارا نصب کنید . این کار باعث بالاتر رفتن عمر مفید پرده های شما میشود . توجه داشته باشید که این کار فقط در حلقه های پلاستیکی امکان پذیر است و در حلقه های فلزی امکان جداکردن آن وا برای شما وجود ندارد . اگر خودتان قصد شستن پرده را دارید حتما مقاله  شست و شو پرده را مطالعه کنید .

یراق آلات مختلف پانچ :

هنگام خرید پرده از بازار اگر شما از آن ها لوازم خاصی نخواهید پرده به صورت عمومی برای شما آماده میشود که در این حالت حلقه های پلاستیکی طوسی به همراه ریل استیل استفاده میشود . اما امکان شخصی سازی این پرده با منزل شما وجود دارد که میتوانید از حلقه های پلاستیکی با رنگ مد نظر خودتان استفاده کنید تا لوازم منزل را با پرده ست کنید . شهر پرده به صورت تخصصی و حرفه ای در زمینه دیزاین منزل آماده خدمات سانی به شما میباشد .

پرده مینیمال

2 دیدگاه در “جدید ترین مدل های پرده پانچ

  1. مهسا علیزاده گفت:

    سلام پرده پانچ واقعا زیباست و استفاده راحتی هم داره ولی وقتی جابه جاش میکنیم نظمش بهم میخوره که واقعا این نکته رو مخه ?. راه حل این مشکل چیه ؟؟؟

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر ! بله تنها نقطه ضعف پرده پانچ همین موردی بود که شما اشاره فرمودید . راه حل های گوناگونی هست اما هیچ کدوم کامل این مشکل رو حل نمیکنه . به خاطر همین پرده موج دار محبوبیت بالاتری نسبت به پرده پانچ پیدا کرده ، شما هروقت این پرده رو جابه جا کنید نظمش بهم نمیخوره . اگه دوست داشتید مقاله رو مطالعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *