پذیرایی, طراحی و دکوراسیون

3 نکته مهم انتخاب پرده برای پذیرایی کوچک

یکی از اصلی ترین اجزای دیزاین هر منزل انتخاب پرده پذیرایی میباشد . دیزاین سالن پذیرایی کوچک از اهمیت بالاتری برخوردار است ، و با انتخاب درست اجزای داخلی  یک محیط دلنشین و زیبا بوجود می آید . در این مقاله به 3 نکته مهم هنگام انتخاب پرده برای پذیرایی کوچک میپردازیم .

پرده برای پذیرایی کوچک :

اگر سالن پذیرایی کوچکی دارید و قصد انتخاب پرده برای این محیط را دارید حتما به نکات کلیدی که در ادامه به شما فته میشود توجه نمایید . معمولا پرده برای این محیط یک آیتم حیاطی و مهم میباشد . برخی از موارد مهم که باید به آن توجه نمایید تا یک محیط ایده آل داشته باشید به شرح زیر میباشد .

پانچ دکوری با گلمیخ برای سالن کوچک
تور پانچ برای سالن کوچک

انتخاب پرده تیره ممنوع :

برای محیط پذیرایی خود از پرده های روشن استفاده کنید . این کار باعث میشود که محیط بزرگ تر دیده شود . اگر از پرده های با رنگ تیره استفاده کنید احساس  خفگی و نا امنی محیط بیشتر میشود . اگر قصد انتخاب دکوری دارید بهتر است از دکوری های ساده استفاده کنید تا محیط هماهنگ تر داشته باشید .

مدل خمره ای ساده

پرده های بلندتر زیبایی بیشتر :

استفاده از پرده های بلند برای محیط پذیرایی زیبایی  را افزایش میدهد وباعث بزرگ تر دیده شدن محیط میشود . پرده های کوتاه باعث میشود که ارتفاق سقف کم تر دیده شود .

تصویر پرده پانچ برای ست کردن با مبل کرم
پرده ساده در قد پذیرایی

پرده های ساده زیبایی بیشتر :

در انتخاب پرده برای سالن کوچک تلاش کنید تا از پارچه های با طرح و مدل ساده استفاده کنید تا محیطیی دلنشین تر داشته باشید . هر چقدر ساده تر باشد محیطی دلشین تر بوجود می آید . یکی از مدل های زیبا و پر کاربرد برای این محیط ، پرده مینیمال میباشد .

پرده موج دار
پرده مینیمال
نمونه پرده مینیمال

سخن نهایی :

با درنظر گرفتن موارد بالا هنگام خرید پرده یک انتخاب درست و اصولی خواهید داشت . هدف و الویت برای پرده را علاوه بر زیبایی ، بر استفاده و راحتی نیز قرار دهید . اگر هنگام انتخاب موارد بالا را رعایت نمایید یک محیط زیبا ، دلگرم و آرامش بخش خواهید داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *