پذیرایی, مقالات آموزشی

پرده های محبوب در سال گذشته 2023

با توجه به تمام شدن سال 2023 و ورود به سال 2024 مجموعه شهر پرده اقدام به جمع آوری اطلاعات در خصوص محبوب ترین مدل های پرده در سال 2023 نموده است . در سال گذشته  پرده با تغییرات فراوانی روبه رو بوده است . با گذشت زمان صنعت دیزاین در ایران پخته تر و با تجربه تر میشود . مثلا در سال های گذشته معمولا تعریف از پرده فقط زیبایی بوده است . اما در سال گذشته و به مرور زمان نکات مهم تری نیز جایگذین زیبایی مطلق پرده شده است . مثلا کارایی پرده ، استفاده راحت از پرده ، استفاده راحت از پنجره  و… . 

تازه ترین رنگ ها و طرح ها در سال 2023 :

طرح های پرده پذیرایی در سال گذشته معمولا ساده و مینیمالیسم بوده است . عموم جامعه در انتخاب پرده  روی به سادگی آورده اند . در سال های گذشته محبوب ترین رنگ پرده ، طوسی بوده است . اما در سال گذشته تنوع رنگ های بیشتری در انتخاب پرده دیده میشود .

پرده ساه و شیک پذیرایی
پرده ساده در قد پذیرایی
مدل خمره ای ساده

مدل ها و سبک های تازه پرده در سال 2023 :

از  تازه ترین و محبوب ترین مدل پرده در سال 2023 میتوان به پرده مینیمال یا موج دار اشاره نمود . این پرده  جایگاه ویژه ای میان مردم ایجاد کرده است . اصلی ترین دلیل محبوبیت پرده مینیمال  راحتی در استفاده و زیبایی آن میباشد . پرده مینیمال  به دکور های پیچیده نیازی ندارد و به تنهایی برای زیبایی محیط کافی میباشد . البته مدل های شال و دکوری نیز زیبا هستند ، اما استفاده از آن ها واقعا دشوار است .

پرده پذیرایی مدل موج دار

محبوب ترین پرده ها در سال 2023 :

استفاده از پرده در هر محیطی متفاوت میباشد . در ادامه محبوب ترین پرده ها در سال 2023 برای انواع محیط ها ازمانند : ویلا ، محیط اداری ، پذیرایی ، اتاق خواب و آشپزخانه را مطالعه خواهیم کرد .

 

نمودار پرده 2023 پذیرایی
مقایسه 4 مدل پرده در سال 1401-1402

پرده شید :

با گذشت زمان پرده شید جایگاه ویژگی پیدا کرده است . به دلیل تنوع در رنگ و طرح ، انتخاب آن بسیار راحت میباشد . بیشترین استفاده از پرده شید برای : ویلاها ، محیط اداری و آشپزخانه بوده است . استفاده از پرده شید بسیار راحت است و تا حدود زیادی نیاز های کاربر را برطرف میکند . برای مطالعه دقیق تر و نمونه های بیشتر از این پرده مقاله پرده شید را مطالعه نمایید .

نمونه پرده اسکرین

پرده مینیمال :

مینیمال یا موج دار همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد ، جدید ترین مدل پرده میباشد که استفاده از آن بسیار راحت است . استفاده از پرده مینیمال در سال 2023 پیشرفت بسیار چشم گیری داشته است . برای مشاهده نمونه های بیشتر از پرده مینیمال ، مقاله پرده موج دار را مطالعه نمایید .

سبک موج دار

پرده پانچ :

 پانچ همیشه جزء محبوب ترین مدل های پرده برای پذیرایی و اتاق خواب بوده است . استفاده از پرده پانچ راحت است و تقریبا با هر پارچه ای قابل اجرا میباشد  که همین دلیل سبب محبوبیت این پرده میباشد . رقیب جدی پانچ در سال 2023 پرده مینیمال بوده است .

عکس مدل پرده جدید پذیرایی

کرکره پلیسه  :

کرکره پلیسه با گذشت زمان جایگاه خود را پیدا کرده است . مدل کرکره  پلیسه یا پرده روز و شب به فضای کمی نیاز دارد و به همین دلیل استفاده از آن برای هر شرایطی امکان پذیر است . بیشترین استفاده از کرکره پلیسه در محیط آشپزخانه است . کرکره پلیسه جزء محبوب ترین پرده های 2023 برای آشپزخانه میباشد .

شید پلیسه برای آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *