پذیرایی, مدل های پرده

لاکچری ترین مدل های پرده

خاص ترین مدل های پرده

یکی از اصلی ترین فاکتور های زیبایی هر خانه ، پرده  است . انتخاب درست پرده بر روی زیبایی منزل بسیار تاثیر گذار است . مدل های گوناگونی از انواع پرده وجود دارد که عموم جامعه از آن ها استفاده میکنند ، اما اگر میخواهید از لاکچری ترین مدل های پرده که افراد کمی  از آن ها خبر دارند آگاه شوید این مقاله را دنبال کنید . این نمونه کار ها جزء مدل های خاص پرده به حساب می آیند و کمتر کسی این مدل ها را دیده است .

مدل های خاص پرده :

 پرده مدل شهرزاد  یکی از خاص ترین مدل های پرده  میباشد . دوخت خاص و تنظیم حرفه، این مدل را خاص کرده است . پرده شهرزاد مناسب برای پذیرایی و اتاق خواب میباشد .  اگر به مدل شهرزاد علاقه دارید میتوانید این مدل را از شهر پرده برای منزل خود تهیه نمایید . 

پرده لاکچری

پرده مدل مخروطی یکی دیگر از مدل های لاکچری و خاص پرده است . این پرده به صورت انحصاری توسط مجموعه شهر پرده ارایه میشود . این مدل دوخت تمام نقطه ضعف های نوار پرده را از بین میبرو و نمای بسیار خوبی به محیط سالن میدهد . 

شید و مخمل مخروطی

پرده ژورنال یکی دیگر از مدل های خاص پرده میباشد . این نوع پرده بسیار متنوع میباشد و ما در این مقاله قصد در معرفی یک مدل خاص آن را داریم . جنس پارچه و نوع دوخت این مدل بسیار ساده است و تنظیم درست باعث زیبایی این مدل میشود  . 

مدل ژورنال

یکی از مدل های خاص و لاکچری پرده ، پرنسسی یا آبشاری میباشد . این پرده مناسب سالن های با ابعاد بزرگ میباشد . پرده آبشاری یک سبک انگلیسی میباشد و در ایران نیز محبوبیت خاصی دارد . 

پرده مدل آبشاری

پرده موج دار جدید ترین و نوظهور ترین مدل پرده میباشد که بسیار زیبا و خاص میباشد . این پرده در هتل های لوکس اروپا اجرا میشود و به تازگی وارد ایران نیز شده است . این مدل بسیار مشابه پانچ میباشد اما استفاده از آ« بسیار آسان و راحت میباشد . 

پرده پذیرایی مدل موج دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *